Exíkův relax - aneb - panička studuje

04.10.2011 19:30

Maturitu jsem úspěšně složila, dokonce mě přijali na více vysokých škol. Tak jsem tedy odjela studovat do Brna na Masarykovu Univerzitu.

 

Exík však zůstal doma spolu s rodiči a úspěšně hlídá dům se zahradou. Středeční cvičáky a má účast na výcvikových lekcích v kurzu pro začátečníky ustoupila do pozadí a momentálně se věnuji anatomii a podobným studentským radovánkám :-). Snažím se domů jezdit každý víkend, abych mohla na cvičák aspoň v neděli a Exík nezapomněl vše, co jsem mu pracně tloukla do hlavičky několik let. Taťka se minulý týden chlubil, jak si s Exíkem pěkně pocvičil na zahradě - jen oční kontakt, prý, chyběl. Exulkovi z výcviku chybí asi nejvíc obrany - možnost se pořádně vyblbnout a zaštěkat si na toho škaredého chlapa.

 

Při příjezdu domů musím mít vždy prvních 5 minut vyhrazených čistě pro chlupáče, kdy mi nezbývá nic jiného, než si sednout na zem a nechat jej, aby si položil přední pacičky na má ramena a s kňučením mi olízal obličej, někdy i uši :-D 

 

Je to prostě moje zlatíčko...