Shrnutí...

04.10.2012 20:23

Po dlouhé době něco málo z dění... nebo spíš nedění.

 

Na konci prázdnin jsme se vydali ukázat s kolegou Láďou Kostelníkem a jeho Ergem a Michalem Krbcem náš koníček dětem na florbalový tábor. Psíci předvedli poslušnost, pár prvků z tance a obranu. Neváhali jsme a zapojili do ukázek také děti, které nám vytvořily cvičnou skupinku a také si mohlo pár odvážných vyzkoušet odfigurovat hladké zadržení s Ergem na ruce. Pravda, pár chlapců mělo co dělat, aby ustáli na nohou, jiné přemohla gravitace. Samozřejmostí bylo mazlení s hafíky :-) Hlavní je, že se dětem akce líbila a já děkuji Ivě Gilarové za pozvání.

 

2.9. mě na zkoušce BH Ex vypekl přesně tak, jak to umí jen on. Pršelo, lilo, tráva mokrá a pán se rozhodl, že žádná chůze u nohy na volno prostě nebude! Tím jsem se utvrdila, že na další zkoušku ani jinou oficiální akci nepůjdeme.

 

28.9. proběhl III. ročník našeho závodu O ŠTRAMBERSKÉ UCHO. Myslím, že se závod velmi vydařil. Ceny krásné, počasí ukázkové, pejsci šikovní, rozhodčí příjemný a jídlo velmi chutné. Po závodě jsem si domluvila obrany s Petrem Poliánem. Exula byl překvapivě šikovný, moc mě potěšil.

 

Mým závěrem z poslední doby je, kdy Ex jednoznačně přesměroval svou pozornost k taťkovi, který s ním je doma a pěkně se o něj stará, že od nového roku ukončuji svou činnost v KK Štramberk. Nadále se "udržovacímu" výcviku bude věnovat taťka, se kterým jsem se již domluvila, že bude chodit na cvičák. Já pánům budu dělat morální podporu a ze začátku i osobního trenéra (hlavně taťkovi). Exouše si budu půjčovat na příležitostné agilitění, výlety a obrany. Kdo ví, třeba spolu ještě splní nějaké zkoušky :-)