Sjezd figurantů MSKS

25.06.2011 00:00

 

Aktualizace opět po měsíci :-) Máme za sebou úspěšné ukázky pro děti z mateřských školek - až jsem byla překvapené, jak Exík s přehledem zvládl desítky dětí, které ho obklopovaly a hladily. Poslušnost na ukázkách nebyla nijak excelentní - nechal se rozptýlit tleskajícími dětmi a tropickým počasím. V celku si však myslím, že ukázky byly velmi úspěšné.
 
Dnešní den jsem s Exíkem, figurantem Michalem Krbcem, Lubošem Srbou a spoustou dalších známých a také dosud neznámých pejskařů strávila v ZKO OV-Kunčicích na setkání figurantů MSKS a na následném tréninku. Vím, že na Michala Exík kouše hezky, proto jsem chtěla vyzkoušet, jestli si kousne na cizí (nikdy se mu na neznámé figuranty nekousalo dobře, někdy i vůbec). Ex kousal na 2 cizí figuranty a byla jsem velmi mile překvapená, že měl několik krásných zákusů, za které by se nemusel stydět ani při tréninku na Michala. Nejhezčí zákus měl asi v 1. kole na Petra Poliána - Exula byl naprosto vytočený a nažhavený :-) doufám, že se ke mně dostanou nějaké fotečky a určitě je zde zveřejním.
 
Za dnešní krásný den chci všem zúčastněným a organizátorům moc poděkovat!