Jaro - léto a nový kámoš

20.05.2013 21:36

Zima se přehoupla v léto rychleji, než kdokoliv z nás čekat, a tak trpce lituji každého dne, kdy jsem nevyužila přijatelnou délku trávy na trénink stop (asi 3 víkendy). Celkem jsme se vydali čmuchat 3x, Exula stopovat nezapomněl, předměty označuje suverénně, ale ty lomy.... :-( už aby byly louky posekány.

V únoru jsem se vydala na čumendu na DuoCACIB do Brna - podpořit chovatelčiny fousáče a navázala jsem kontakt s majiteli Quentina Alarm Beskyd, žijících na Vsetíně. Pánečci jsou to velmi aktivní, s Quentinem cvičí poslušnost a agility. Po krátké debatě o obranách slovo dalo slovo a kousací tréninky u nás ve Štramberku proběhly 2x a úspěšně. Nutno říct, že mi Quentin neuvěřitelně připomíná svým chováním Exe v mladším věku.

V pátek 10.5. jsme si domluvili obrany se svazovým figurantem Petrem Poliánem a mě i Exoušovi se velmi líbily, proto v pátek 24.5. jedeme za Petrem do Staré Vsi nad Ondřejnicí. I když skládání zkoušek již neplánuji, máme ze společných tréninků radost, tak proč si je nedopřát.

 

Doma blbneme s agility překážkami a na naše snažení se můžete kouknout ve videogalerii. Jsme jen amatéři, tak nás, prosím, berte s rezervou...